2012. április 8., vasárnap

A harmadik szerződésem (a Disney – nél) második hetének a végén vagyok. Túl vagyok egy nagyon kellemes nyolchetes vakáción, amiben volt franciaországi sízéssel összekötött svájci barátlátogatás, kolozsvári és pesti kiruccanások és csak egy tervezett marokkói kirándulás amit végülis sok pihenés váltott fel. Ezt persze egyáltalán nem bánom. Meg is lepődtem magamon, hogy mi az, hogy nem űz a mehetnék és a kíváncsiság. Voltaképpen hajtott de egyszerűen azt éreztem, hogy fáradt vagyok fejben és lélekben, nyugalomra van szülségem. Egy – egy ilyen utazás komoly energiabefektetést igényel, úgyhogy megmaradtam a zilahi reggeli kávéknál, a hosszú sétáknál és igen..., ez is: a hosszú interneten eltöltött óráknál.
Nagyon nehezen telt az első hetem. Sőt, borzasztó nehezen. A Palo tele van és úgy néz ki, hogy egy jó darabig lentre kell berendezkedjek. Nem baj ez. Már berendezkedtem fejben és felkészültem, hogy lent fogok dolgozni. Még felszolgálóból is sok volt, úgyhogy az első héten asszisztens voltam. Ennek se sopánkodtam mert nagyon kiestem a vakáció alatt. Persze minden visszajön amint elkezded csinálni, mint egy darabfelújításnál. Az volt benne a jó, hogy nem az enyém az igazi felelősség és a vendégekkel se kellett beszélgessek. Nem volt hozzá lelkierőm. Dolgoztam mint a bivaly, hordtam a dietcoke – okat ezerrel és nem szóltam jószerivel senkihez. Amikor visszajössz vakációról és minden otthoni vagy úgyis mondhatnám, hogy külvilági dolog nagyon elevenen él benned és hirtelen szembesülsz ezzel az életformával... nehéz elmagyarázni. Hirtelen belédhasít a döbbenetes felismerés amit mindig is tudtál, hogy mekkora hatalmas bullshit ez az egész. Aztán a második hét jobb. A harmadik még jobb, hogy a szerződés vége fele már lassan visszájára forduljon a folyamat és megint nagyon várd, hogy menj már haza. Ennek a harmadik szerződésnek előnye is van. Asszsisztensként egyből jó állomáson kezdtem. Ezen a héten (második) már felszolgálóként dolgoztam. A segédem is jó. Egy szlovák lány. Tiger a javából. Beata Nagyova Nyitráról. Na erről ennyit. A főnököm török és bírja a magyarokat, de kell vele vigyázni. Azt mondja, hogy van Floridában egy idős, magányos, magyar szomszédja, sokat járnak össze. Persze Tektasnak is megvannak a munkahelyi perverziói. Keveset és jót vele ami a bratyizást illeti. Ez egy rövid szerződés lesz, július végéig szól. Tervezek egy utolsó szerződést ezen kívül, de nagyon nehezen megy a ráhangolódás. Nem akarok megundorodva elmenni de azt érzem, hogy arra még szükségem lenne, lakásvásárlás után. Ez még a jövő zenéje. Az viszont nagyon foglalkoztat, hogy kérelmezzem az új hajót, a Fantasy – t, a következő, az utolsó szerződésre. Ezt még egy két hetet rágom, aztán szerintem meglépem. Mármint a kérvényezést. Persze egy pár infót még össze kell szednem, de nem hinném, hogy kevesebb pénzt keresnék mint itt. Egyelőre ennyi bemelegítésnek, egyéb dolgom nincs ezek után mint a munka és a lelki egészség megőrzése. Minden esetre most hoztam magammal könyveket. Nagyon lassan haladok velük, de legalább velem vannak.

1 megjegyzés:

  1. örülök hogy újra olvashattam Rólad :) Jó munkát és kitartás!!! Timi Londonból(egy nagyon régi olvasód)

    VálaszTörlés