2009. szeptember 5., szombat

Zilah - Miami

Na... Azt se tudom, honnan fogjak neki, mivel már Miamiban vagyok, és nagyon rég nem írtam semmit. Talán onnan, hogy mielőtt elindultam volna Kolozsvárra, keserű gomba volt juhtúróval. Ez volt az utolsó anyám főztje, vagy inkább sültje. Különben azért Kolozsvárról, mert Jóskával le volt beszélve a pálinkafuvar és az OrangeWays járatait mintha kevésbé csesztetnék. Nem is volt semmi probléma a határon. Üzenem, aki pálinkát akar vinni, OrangeWayszel menjen. Különben meg szemetek, mert már csak 6000 ft.-os járataik vannak.
Szóval Kolozsváron mindenkivel találkoztam (Andika, Szp, Feró, Kecske és még sokan mások) és mindenkitől elbúcsúztam. Hajnali fél ötkor érkeztem a Népligetbe. Mónival 8-ra voltam megbeszélve. Nem akartam felébreszteni, úgyhogy szunyókáltam a bőröndön vagy két órát és csak nyolckor mentem hozzá. Így is felébresztettem. Egész nap intézkedtem kisebb nagyobb sikerrel. Hamuban sült pogácsa. Este Zsoltékkal voltam. Jó fáradt voltam, a vége fele az estének már "javítottam a seikot". Péntek reggel 4.-kor indult a transzferem a Madách térről. Lekéstem. A vér meghűlt bennem, amikor felébredtem (egy még tíz percet visszadőlök után) és láttam, hogy 4.10. Lehetett volna 7.10 is. Taxi, reptér, innen a lehető legolajozottabban mentek a dolgok egész Miamiig ahova nem érkeztek meg a csomagok, de ezt már sokkal nagyobb lelki nyugalommal viseltem, mint a transzfer lekésését. Sőt szinte örültem, amikor mondták, hogy holnap megjön, de addigis adnak 100 dollárt.
Találkoztam Jóskával. Szuperül sikerült a szállás mert a recepcióssal jó kis románosan megbótoltuk, hogy mindenkinek jó legyen. Ezt nagyon élveztem, hogy amint belépek már megvan a lehetőség a susztára. Különben a recepciós perui és bevallása szerint nagyon rosszul aludt a kis biznisz miatt. Egy kis szépséghiba, hogy nem jött el a pálinka, úgyhogy ezt majd postán küldöm el a kedves bátyámnak. Este már hulla voltam. Több mint 24 órája talpon voltam. Bele is szundítottam párszor a beszélgetésünkbe. Ma ment vissza.
A reptérről, ahova kikísértem Jóskát egyenesen a központba mentem. Itt hatalmasat sétáltam, sétahajókáztam és összességében nagyon jól éreztem magam. Megmutatták a nyaralóját Piafnak, Shaquille O'Nealnek, Stallonenak, Julio Iglesiasnak, Elisabeth Taylornak, Puff Daddynek, Will Smithnél buli volt, Al Caponenál lemerült a fényképezőgépem. Amint visszaértem a szállodába már várt a csomagom. Szóval eddig minden a legnagyobb rendben van. Most megyek vacsorázni, mert éhes vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Megdícsérlek, mert ezek szerint fényképeztél. Ha lesz időd, (és ide fel lehet rakni), akkor tegyél fel jópárat. Érdekel, hogy merre jársz, és mi mindent látsz. A magam részéről szurkolok neked és minden nap veled leszek, nem mulasztom el esténként elolvasni a gondolataidat és a kalandjaidat. Finomat vacsoráztál? Megjegyzem, van pár dolog, amit nem értek, de szerintem ezek a nevek meg megjegyzések a hozzád nálam közelebb állóknak szólnak. Úgyhogy csendben hallgatok. Várom az újabb írásodat!

    VálaszTörlés
  2. Tyukesz.ma van a szulinapom a sokadik de még nem elegedik...orommel olvastam a megérkezésedet és nagyon remélem,hogy továbbra is ilyen szuper élményeid lesznek.Az orát majd állítsd be,ha már dolgozni fogsz,hogy ne gyakran késd le a reggeli kezdéseket...na megyek tanulni. kis családom már alszik én meg csak irigykedem rájuk de ezt még meg kell csinálnom aztán elteszem magam a holnapi probára.na pusszancs éva

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva, boldog születésnapot kívánok, és minden jót mellé. Szeptember 7-én van két nagyon jó barátomnak is a szülinapja, idestova 40 éve nem feledkezem el róluk ezen a napon, és nem tudom miért, ez olyan kedves nap nekem, mert ilyenkor mindig kicsit többet gondolok Petire meg Révészkére. Szíves engedelmeddel, ha meg nem sértelek, szívemben felveszlek erre a virtuális szeretetlistámra. Persze, nekem könnyű, én ismerlek. És persze jövő ilyenkor, ha mindketten élünk, nem feledkezem el a Te ünnepedről sem megemlékezni. No, szóval Isten éltessen. MIndenkitől elnézést, elfelejtettem, hogy ez nem az én blogom. Vagy baj, ha itt egymáshoz is szólunk? Szerintem nem. :-))

    VálaszTörlés
  4. A "persze nekem könnyű, én ismerlek" mondatot eredetileg ki akartam törölni, de valami oknál fogva benne maradt. Ezt a mondatot kérem nem ott lévőnek tekinteni. Köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  5. Most olvastam egy nagyon jó mondást. Szívleljétek meg Ti is: "Nem szabad vizet inni, az egy nagyon erős ital. Fenntartja azokat a nagyon nehéz hajókat is".

    VálaszTörlés
  6. ákos,most olvastam a gratuláciodat,nagyon koszonom,ma meg a lányom Fanni szulinapja van ez jobb buli mint az én szulinapom...na ennyi...szoval kosz. egy kérdés még a végére-én is ismerlek téged?mert nálam ez bonyolult egy kicsit.Szia

    VálaszTörlés