2010. január 2., szombat

Elmúlt Karácsony. Január 1. van és már túl vagyok a másnaposságon. Abból lehet tudni, hogy ünnep van, hogy nagyobb a nyüzsgés a Crew Barban mint általában. Ennyi. Ja.. és a cég ingyen adja a bort, sört és kólát a vacsorához. Viszont megemlíteném a ''secret santa''-t. Soha nem csináltam még ilyet. Nyolcan vagyunk a hajón akik valahogy úgy jól egyezünk vagy barátok vagyunk, vagy nem is tudom, hogy mondjam. Mindenkinek a nevét beletettük egy sapkába és mindenki húzott egy nevet amit nem árult el senkinek és annak a személynek kellett ajándékot készítsen. Fintorogtam neki az elején, persze magamban, hogy hagyjatok már az óvodás hülyeségeitekkel, kinőttem én már eből, stb... De meg voltam tiszetelve a felkéréssel, azt mondtam, legyen! Pavel nevét húztam. Vettem neki egy sapkát, ami annyira megtetszett, hogy magamnak is vettem egyet. Képem is van hozzá. Nem volt igazam a fintorgással mert nagyon szép este volt (dec. 25) amikor körbeültünk egy nagy asztalt és szépen sorjában odaadtuk egymásnak az ajándékokat. Én egy klassz napszemüveget kaptam

,

amiről tudtam, mert előzőleg félretétettem a Gift Shopban és amikor érte mentem, Mariana (aki a Gift Shopban árul és szintén benne volt a csapatban) feszengve és izzadva nyögte ki, hogy nincs meg a szemüvegem mert elvitte valaki a Secret Santa-ra. Utána beszélgetés, piálgatás mint általában.

A Szilveszterem egy kicsit görbére sikeredett. Említettem, hogy nekünk, crew-nak nem szabad a ''Guest Area''-ba mennünk civilban. Szilveszter este megengedték hogy mindenki ott a lehessen a visszaszámlálásnál aki akar. Sőt, utána is lehetett diszkóba menni.

Amint befejeztük a munkát Péterrel (az utóbbi két estét a Dining Roomban fejeztük be, mert elvittek minket teríteni, úgyhogy dolgoztam már a Dining Roomban), rögtön mentünk egy sörre. Említettem a bort a vacsorához. Félretéttem három üveggel. Crew Bar után azt kellett elrendezni. Olyan értelemben, hogy úgy levinni a kabinba, hogy senki ne lássa, stb. Ez is megtörtént és utána elkezdtünk Péterrel iszogatni. A kabinban. Nagyon jó zenéket hallgattunk, aztán már nem is volt kedvünk a nyüzsgéshez. Éjfélre lejött Pavel. Folytattuk az iszogatást, még jobb zenéket hallgatva. Tom Waits-től máramarosi klezmerig, Dire Straits-től Sebestyén Mártáig minden volt. A vége az lett, hogy nagyon elfáradtunk. Nem is mentem sehova, hanem lefeküdtem. Gőzöm sincs mikor. Másnap megnéztem a képeket, elborzadtam. Viszont elmondhatom, hogy nagyon jól telt a szilveszterem. Nektek?

Már rég akartam írni a nyelvről ami a hajón járja. Azon túl, hogy angol, kialakult egy sajátos, én hajós nyelvnek nevezném. Főleg spanyol szavakkal keverik az angolt. Szinte mindenki a ''mucho''-t és a ''poquito''-t használja. Ha valaki lóg, vagy lustálkodik akkor az ''mamagaia''. Jamajkáról jön a ''yeahman''. Egybemondva, teljesen egyedi hanglejtéssel. Említettem, hogy elmentettem a borokat. Ezt úgy mondanám itt, hogy ''I mafia some wine''. Férfiak között nem a kézfogás a divat, hanem az összeütött öklök. Nagyon érdekesnek találtam ezeket a dolgokat. Azok akik más hajóról jönnek már hozzák magukkal, tehát minden hajón ezt így használják. A borokról még annyit, hogy így akarom kihozni a repülőjegyem árát. Ha már ilyen szemetek, hogy nem fizetik, akkor kiszámoltam, hogy száz üveg bort kell ellopjak, hogy kvittek legyünk a Carnivallal. Erre sajnos nem lesz lehetőségem, de igyekszem.

Boldog Újévet Mindannyiunknak!

1 megjegyzés:

  1. Drága Tyukikám:-) Ugyebár a múlt héten volt a szülinapod, amit tudatosítottam, de pont az Anconai finisében voltunk, így nem volt időm írni neked. Utólag is boldog szülinapot:-) Nekünk lement a premier. Szerencsére jobb lett, mint a Mandragóra. Vannak benne jó dolgok, de itt is nehéz áthidalni azt a tudatot, hogy egy bugyuta történetet kell megtöltened élettel, mindezt stilizálva meg miegymás. Készülünk a felvidéki Beugró következő kiadásaira. Lehet, Éva már írt neked erről. A múlt hónapban csináltunk ilyen improvizációs műsort a Madách art caféban (Bandor, Benkő, Derzsi Gyuri, Gál Tomi, Lacus meg én), mint a magy. tv-n van ez a Beugró. Egész jól sült el, csakhogy Gál T. meg Géza összevesztek, úgyhogy most már kétféle impróshow létezik a Felvidéken.
    Molnár Csabi ifjú filmrendező vizsgafilmjét is forgattuk januárban (tényleg ritka sűrű hónapom volt). Szerencsére az is jól sikerült, Csabi tanárai rajongtak a kisfilmért. Jól esett nekem is ez a kis filmes szereplés.
    A végére hagytam a legjobb hírt: aug.7-én összeházasodunk Andival. Hát, Tyukikám, eljött ennek is az ideje:-)
    A bankba igyekszem eljutni a héten, és a puskád is elhozom. Ölellek, és kitartást az utolsó hónapokhoz. pityu

    VálaszTörlés